ההמלצות על מוהל רפואי מומלץ ומנוסה לקיום ברית מילה הן רבות. על מה באמת אנו צריכים לתת תשומת לב מיוחדת בטרם נחליט בנושא חשוב זה?   

"בסימן טוב, בן בא לנו, בימיו יבוא הגואל…". אתם שוב הורים. מזל טוב. עברתם בשלום את הלידה של בן זכר שהצטרף בשעה טובה אל משפחתכם הענפה. לאחר פרק זמן התאוששות קצר של היולדת, מתחילה הדאגה בשאלת הבחירה החשובה של מוהל רפואי מומלץ ומנוסה, שיכניס את בנכם בבריתו של אברהם אבינו בצורה חלקה ונטולת כאבים ככל האפשר.

להמלצות שתקבלו יש חלק חשוב בבחירה זו!

המלצה על מוהל מומחה ומוסמך

ישנם כמובן הורים, שלהם זהו בן שני או שלישי. סביר שיסתמכו על המוהל שממנו היו מרוצים בקיום הבריתות הקודמות. לעומת זאת, הורים צעירים, שלהם זהו בן ראשון, יסתמכו לרוב על המלצות שיקבלו מבני משפחה, חברים, שכנים ומכרים. בני משפחה וחברים הם קנה מידה בלתי-מבוטל בהחלטה החשובה של בחירת מוהל. מטרת קבלת ההמלצות של האנשים הקרובים לנו היא לקבל את רמת השקט והביטחון שאנו מחפשים. ההמלצות תהיינה רבות וטובות, אך לכם כהורים יש כמובן חובה לעמוד על כל המלצה בתשומת הלב הנדרשת. יש לכם אחריות חשובה.

אז על מה חשוב לשים דגש בקבלת המלצה על מוהל?

  • ודאו מהן הסמכויות שלו; האם הוא מוגדר בתור מוהל רפואי מומלץ ומוכח, מוהל מומחה, רופא כירורגי מוסמך ועוד
  • בדקו וודאו שהטקס עבר בשלום, ללא סיבוכים וללא צורך בהתערבות רפואית נוספת
  • עמדו על הטיפול שהעניק המוהל לנולד לפני, במהלך ולאחר הברית. אילו טיפים חשובים נתן לכם והאם היה סובלני, או חלילה קצר רוח, בתשאול הכללי. לדברים האלו יש השפעה חשובה בהחלטתכם
  • התרשמו מההתנהגות ומהיחס של המוהל אל בני המשפחה, משיחת ההיכרות ועד לטיפול האחרון. האם הישרה שקט (וגם הומור משחרר…) במהלך הטקס

זכרו: אל תהססו לשאול. בדקו וודאו כל שאלה או ספק.

אליעזר שוחט מוהל בכיר
אליעזר שוחט מוהל בכיר ומנוסה

מוהל רפואי מוכח!

בהמלצות עסקינן, אז הייתי רוצה להוסיף המלצה נוספת: אישית. כי מה יותר טוב מלשאול את מי שקיים עשרות אלפי בריתות ויודע בדיוק את השלכות הטקס, הדיוק, תשומת הלב לסובב.

כאשר אני מגיע לביתכם או לבית הכנסת, אני רואה את הפנים. אני כבר יודע. אני מבין מה אתם חשים מבלי שתיאמרנה המילים. הייתי, ביצעתי ונכחתי בסיטואציה מקרוב. יש כמובן לחץ, יש חשש ומתח. זה מובן לגמרי; היקר לכם מכל, אמור לעבור הליך כירורגי.

אבל אני גם יודע כי לחשש ולפחד אין מקום!

בטחונו ושלומו של התינוק שלכם נמצאים בידיים מיומנות ובתשומת לב מוקפדת של מוהל מיומן. אני בטוח: התינוק שלכם בטוח.

מניסיון של עשרות שנים, אני יכול לומר שמאנשים ששמו מבטחם בי בפעם הראשונה, קיבלתי כעבור שנה- שנתיים גם את שיחת הטלפון שנפתחה במילים: "אנו רוצים שתהיה המוהל של התינוק החדש שהצטרף למשפחה". הם ואתם רוצים שקט נפשי. כולנו רוצים להיות בידיעה שבריאותו של היקר לנו מכל נמצאת בידי אדם מוסמך ומומלץ. אני יודע שלניסיון, למקצועיות ולהשריית שקט בזמן טקס הברית – אין תחליף.

לא בטוחים מי המוהל המתאים לכם? עדיין מהססים? לא שאלתם הכל? 

אליעזר שוחט – מוהל רפואי מומלץ לשירותכם בכל עת!

אני קשוב אליכם. אני מבין ונמצא איתכם בכל רגע.

צרו קשר עוד היום וקבלו מענה מקצועי ואדיב בכל סוגיה.

שאו ברכה. מזל טוב!

מוהל מומלץ

תינוקכם זה עתה נולד ויש עליכם לא מעט אחריות על כתפיכם. בין אם לבדוק שהוא בריא ושלם, שהוא לא עייף ורעב ושיהיה עטוף באהבה. כשמדובר בזכר, אחד החששות הגדולים ביותר הוא ברית המילה. על אף שנפוץ מאוד לבצע ברית מילה לתינוק, זוהי פעולה שיכולה להיות קצת מסוכנת לתינוק ולכן יש צורך לבחור בקפידה רפואי, מוהל מומלץ בעל ניסיון והמלצות. אם אתם עדין מחפשים, אליעזר שוחט הוא כנראה המוהל שאותו אתם מחפשים. עם מעל ארבעים שנות ניסיון אליעזר שוחט יודע איך מבצעים ברית מילה על הצד הטוב ביותר.

מדעו חשוב מוהל רפואי

ראשית, המסורת היהודית מחייבת לבצע ברית מילה לתינוק, "וביום השמיני ימול בשר ערלתו" (ויקרא פרק יב). ביצוע ברית מילה ישלב בעתיד את אותו תינוק בחברה בין אם במסורת היהודית ולישראליות שבו ובין אם במציאת זיווג הגון. כמוכן, מחקרים רבים מצביעים על סגולות רפואיות בברית מילה. הן באות לידי ביטוי בכך שיש סיכויים פחותים לסרטן באזור איבר המין הגברי וגם סרטן החרם והשחלות לאישה. אנשים רבים, יהודים וגם לא, בוחרים מסבות אלו לבצע ברית מילה לתינוק שלהם על ידי מוהל רפואי מומלץ.

מה חשוב לדעת לפני ברית

לפני ברית המילה, ישנם מספר פרמטרים שצריך לבדוק בבית החולים על מנת לבדוק אם התינוק כשיר לעבור טקס ברית מילה. אל חשש, זאת בודקים בבית החולים וידאגו כמובן לעדכן אתכם. כמוכן, תוכלו להיכנס לאתר שלנו ולבדוק מה עלייכם להביא לברית, למשל כרית, עגלת תינוק, כוס יין תירוש או יין אדום, טיטולים חד ורב פעמיים ועוד. את הברית ניתן לקיים בבית הכנסת, בבית או בקליניקה של מוהל מומלץ.

על המוהל

אין ספק שכשמדובר במוהל מומלץ, אליעזר שוחט הוא שם שעולה מיד. עם מעל 40 שנות ניסיון, יותר מ43000 בריתות, דורות של בנים שנמהלו על ידי שוחט ודור תשיעי למוהלים הופכים את שוחט למוהל מומלץ ומוביל בארץ. כשמדובר במוהל מומלץ ובר סמכא, הרי זה ברור שהבחירה שלי היא אליעזר שוחט!

חושבים שהמאמר מביא תועלת? שתפו את היקרים לכם:

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
ווטסאפ
דילוג לתוכן